9 Haziran 2010 Çarşamba

haftanın yorumu - Harun Yavruoğlu

Seninle Aramızda Fark Var!


Evet, seninle aramızda fark var.
1. Sen bir yolcu otobüsünde ağlayan çocuğun annesini çocuğu neden susturmadığı için azarlayacak kadar cüretkârsın.
Ben ise çocuğu ağlayan kadına nasıl yardım edebilirimi düşünürüm.

2 . Sen misafirlerini ofisinde, koltuğundan kalkmadan karşılar
ve koltuğundan kalkmadan uğurlarsın.
Ben ise ayağa kalkar hatta önümü ilikler karşılar ve giderken
de kapıya kadar uğurlarım.

3. Sen daha çok sözlü ve yazılı kavgayı seversin. Ben ise
Gerek gördüğümde fiziksel kavgaya girebilirim.

4. Sen şiir ve edebiyat dünyasında önemli donanıma
sahip bir isimsin,
Ben ise bu konuda senden çok daha arka plandayım.

5. Ben karikatüre ve mizah dünyasında önemli birikim
ve başarıları olan biriyim.
Sen ise bu dalda herhangi bir iddia sahibi değilsin.

6. Senin hayatında çeşitli ideolojik zikzaklar olmuştur.
Benim hayatımda hiçbir dönem belirgin bir ideoloji
öne çıkmamıştır.

7. Sen ticari faaliyetlerinde başarılar elde ederken, ben, 30 yıl
devlet memuriyetinde bulundum.

8. Sen gerek gördüğünde insanları kırarak bir tarz yaparken,
Ben tarzım gereği insanlara karşı son raddeye kadar
sabırlı olmayı denerim.

9. Sen motor sporlarından ve avantür yaşamlardan hoşlanırken
Ben, daha evcimen daha romantik bir hayattan hoşlanırım.

10. Sen kırsal kültürle kent kültürünü kendinde
özgünleştirirken; ben, kent kültürünü kırsal kesime
taşımayı tercih ederim.

11. Sen görünüş ve hayat tarzı olarak daha mizahçı,
ben ise, daha çok şair duruşlu bir görünüm sergilerim.

12. Sen kalbini kırdığın dostunun gönlünü 15 yılda
almayı beceremezken, ben incittiğim arkadaşımın
ne yapar eder 15 günde gönlünü alırım.

13. Sen herhangi birine bir şeyler öğretirken azami agresif olusun,
Ben ise tam tersi olabildiğince zarif davranmaya çalışırım.

14. Ve son olarak Ben düşünene kadar sen karşıya geçersin
Evet, yaşar Bedri Özdemir! Aramızda fark var.